1. Otwórz Asystenta Etykiet Online, wpisz numer artykułu w zaznaczonym polu i naciśnij na Enter.
2. Otworzy się interfejs projektowania AEO. Kliknij teraz na ikonkę „Druk seryjny” (zobacz obraz)
3. Otworzy się asystent druku seryjnego. Kliknij na przycisk „Uruchom”.
4. W kolejnym oknie klikając na przycisk „Wyszukaj” wybierz swój plik Excel do druku seryjnego. Należy pamiętać o tym, że plik Excel nie może posiadać ukrytych kolumn ani wierszy, ani pól powiązanych. Ponadto w pierwszym wierszu powinien być zdefiniowany wypełniacz miejsca dla różnych kolumn.
5. Po zakończonym powodzeniem załadowaniu pliku Excel lub CSV pojawi się okno, w którym wyszczególnione są kolumny załadowanego pliku. Klikając myszką wybierz pola, które mają zostać dodane do etykiety. Klikając na „Dodaj pola” Twoje pola zostaną wspólnie dodane jako wypełniacze miejsca.
Wskazówka: W oknie tym masz również możliwość wyboru, czy chcesz, żeby pola zostały wstawione niezależnie od siebie albo w formie kodu kreskowego lub kodu QR. Poprzez „Gotowe i dalej” można bezpośrednio wydrukować etykiety albo poddać je dalszej obróbce.
6. Rozmieść pola wypełniacze miejsca zgodnie z życzeniem na swojej etykiecie - gotowe!
Następnie w funkcji podglądu wydruku w PDF należy sprawdzić etykiety, gdyż przez użycie znaków-wypełniaczy niektóre pola tekstowe mogą być zbyt małe. W razie potrzeby należy zmienić layout pola. Wybrane pola można edytować również później przez ponowne wybranie przycisku ""Wydruk seryjny"".